19 Oct 2011

NYでの大手ブランドのモバイルアプリコンテスト!結果

10月3日にNYで弊社が行ったブランドのモバイルアプリコンテストですが、300名近くの参加がありました。
詳細は、こちらです。
http://www.mediacrossmedia.com/mxm_series/nyc/oct_03_2011_brand_marketing_mobile_app_show-off/



しかも・・・なんとスペシャルゲストはアングリーバード RovioのCMOピーター氏Peter Vesterbacka

スピーチの後、会場で気さくに参加者と話をしてくださいました。
スノビではなく、かなりいい感じの方。
弊社CEOとも昔から知り合いのようで、面白いお話をお聞きしました。

さて、ブランドアプリコンテストの結果は、レイバンです~!



プロジェクトチームからの一言!

Ray-Ban NEVER HIDE is an immersive brand experience which connects Ray-Ban’s audience with the Never Hide campaign. This app engages users on multiple levels by allowing them to consume, create, and share Never Hide content. Imano worked with Luxottica Group’s agency, Vizeum, to integrate the app’s functionality with Ray-Ban’s global Never Hide campaign.
Designed and developed by Imano

次回はぜひ日本企業からの参加もいただきたいものです!

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